HTML

Friss topikok

  • Sage: Szerintem célszerűbb, ha egy helyen vezeted az egészet. (2009.11.03. 20:37) Történetek
  • Apple Girl: Kaptunk ingyenes belépőt a fél maratonra.. :P Legközelebb a Kerületi Kaptatóra megyek (3 km), de o... (2009.09.15. 18:59) Éjszakai Futás

Apple Girl's Blog

Nos, úgy gondoltam, hogy vezetni fogok egy naplót a neten. Majd meglátjuk, milyen lesz. :)

Linkblog

2009.10.29. 12:02 Apple Girl

Történetek

Végre eldöntöttem! Már régóta gondolkodom azon, hogy írok történeteket, de eddig még nem próbáltam ki. Szóval naplókat fogok írni. Az első Rosetta Naplója lesz. Rosetta Sidney-ben él. A második Rosalinda Naplója lesz. Rosalinda New York-ban él. A harmadik Rosalie Naplója lesz. Ő pedig Londonban él. Egyik sem valós személy, én találtam ki őket. Szóval a történetet a blogon fogom vezetni, mind a háromnak külön blogot fogok nyitni, és fejezetenként fogom írni őket. Nem sok időm lesz rá, de azért igyekszem. A linket pedig majd bemásolom ide.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://applelife.blog.hu/api/trackback/id/tr261483662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sage 2009.11.03. 20:37:17

Szerintem célszerűbb, ha egy helyen vezeted az egészet.
süti beállítások módosítása