HTML

Friss topikok

  • Sage: Szerintem célszerűbb, ha egy helyen vezeted az egészet. (2009.11.03. 20:37) Történetek
  • Apple Girl: Kaptunk ingyenes belépőt a fél maratonra.. :P Legközelebb a Kerületi Kaptatóra megyek (3 km), de o... (2009.09.15. 18:59) Éjszakai Futás

Apple Girl's Blog

Nos, úgy gondoltam, hogy vezetni fogok egy naplót a neten. Majd meglátjuk, milyen lesz. :)

Linkblog

2009.09.15. 14:41 Apple Girl

Éjszakai Futás

Szeptember 12-én, szombaton este 9-kor Pepével mentünk a 14. olimpiai éjszakai futásra, ami 6,5 km hosszú. Az én rajtszámom az 1622-es, Pepéé az 1621-es volt. Minden versenyzőnek ugyanolyan kék pólója volt, amit a versenyre kaptunk. De persze nem kellett visszaadni, meg lehet tartani. :) A verseny a roosevelt térről indult, át kellett futni Budára a Lánchídon, el a vár mellett. Tettünk egy nagy kört, aztán visszafutottunk Pestre szintén a Lánchídon. Elmentünk a Parlamentig, aztán vissza a Lánchídig, egy kicsit tovább mentünk, és ott volt a cél. Pepe nagyon jól futott, viszont én rosszul vettem levegőt.. 4000 indulóból kb. 3400 körül lehettünk. 50 perc alatt futottuk le. Volt kutya is, akire rá volt tűzve a rajtszám! Kati fényképezett minket. Nagyon jó volt, bár eddig még 2 km-et se futottam le egyszerre.. Köszönet Pepének, hogy eljött velem!

 

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://applelife.blog.hu/api/trackback/id/tr91383960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sage 2009.09.15. 14:44:36

Remélem Pepe elvisz maratont futni is (42 km... ) ;)

Apple Girl 2009.09.15. 18:59:01

Kaptunk ingyenes belépőt a fél maratonra.. :P Legközelebb a Kerületi Kaptatóra megyek (3 km), de oda nem biztos, hogy jön a Pepe.. :(
süti beállítások módosítása